Hirdetés

Megújult a Pannon-Víz Zrt. online ügyfélszolgálata

Azt kérik a felhasználóktól, hogy telefonukról távolítsák el a régi Pannon-Víz applikációt, és a Google Play ill. az App Store áruházakból töltsék le az újat.

Hirdetés

Mérföldkőhöz érkezett a Pannon-Víz Zrt. új on-line ügyfélszolgálati moduljának fejlesztése, december közepétől élesben működik a rendszer - tudtuk meg Vadász Ernőtől, a Pannon-Víz Zrt. informatikai osztályvezetőjétől.


"Az új elnök-vezérigazgató hivatalba lépése után határozott kérése volt, hogy az informatikai rendszert abszolút fogyasztó központúvá kell tenni. Ennek érdekében kezdődött meg az a munka, melynek eredményeivel találkozhatnak felhasználóink.
A szeptember óta tartó fejlesztés során megújult honlapunk on-line ügyfélszolgálata, és új mobiltelefonos alkalmazás is készült."

Az ügyfélszolgálati modullal eddig is rendszeresen találkozhattak a felhasználók. A cég honlapján ez a leggyakrabban használt menüpont, itt jelenthetik be a vízóraállásaikat, itt tehetnek ügyfélszolgálati bejelentést.

Az új online ügyfélszolgálati modult a pannon-vizes informatikusok közreműködésével a Different Kft. szakemberei fejlesztették ki. Hetekig tartó tesztelés és finomhangolás előzte meg a decemberi éles indítást.

„Reméljük, hogy munkánk elérte célját. Az új ügyfélszolgálati modul egyszerűbb és áttekinthetőbb, ahogy azt elnök úr kérte, mindenki egyszerűen és könnyen tudja alkalmazni.” - fogalmazott az osztályvezető.

Az ügyfélszolgálati modul erőssége, hogy a weblapon és a mobil applikáción is teljesen hasonló kezelő felülettel találkozhatnak felhasználóink. Vagyis aki az egyiket megismerte, könnyedén használhatja a másikat is. Az applikáció iOS és Android telefonon egyaránt elérhető, letölthető a megszokott alkalmazás áruházakból.

Egy regisztrációval könnyedén megadható több felhasználási hely (nyaraló, garázs, locsolómérő, vagy akár idős hozzátartozók) vízmérő állása, úgynevezett „sablonok” használatával, a modulban található útmutató szerint.
A régi programot már használó ügyfelek a megszokott adataikkal tudnak bejelentkezni az új rendszerbe.

Az éles átállás óta fogyasztóinktól eddig több mint 3800 vízmérőállást, és közel 130 ügyfélszolgálati bejelentést kaptunk. Örömmel látjuk, hogy felhasználóink hamar megszokták és megkedvelték az új rendszert.

Az átállás túlnyomórészt zökkenőmentes volt, alig néhányan kértek némi segítséget. Jellemző gond volt, ha valaki a régi mobil applikációt használva szeretett volna bejelentést tenni. Kérjük, hogy telefonjáról távolítsa el a régi Pannon-Víz applikációt, és a Google Play ill. az App Store áruházakból töltsa le az újat. A felhasználói visszajelzések figyelembevételével az alkalmazást természetesen folyamatosan fejleszteni fogják.

Végül szeretném felhívni felhasználóink figyelmét arra a lehetőségre, hogy számláikat elektronikus formában is megkaphatják, sőt azokat online felületen is kiegyenlíthetik - tette hozzá az osztályvezető. Ehhez a www.dijnet.hu honlapon kell regisztrálni és a számlakibocsátók közül a Pannon-Víz Zrt. -t kiválasztani."- zárta gondolatait az osztályvezető.

"A fogyasztóink elégedettségének egyik fontos eleme, hogy egyszerűen és gyorsan tudják ügyeiket intézni. A pandémiás helyzet ezt a folyamatot felgyorsította, melyre cégünk hatékonyan reagált. A jövőben még több praktikus újítást fogunk bevezetni a fogyasztóbarát működés érdekében." - mondta Rácz Attila, a Pannon-Víz Zrt. elnök-vezérigazgatója.

 

 

Hirdetés