Hirdetés

Ilyen lesz a luxusvásárlás, ha a mesterséges intelligencia irányít

A “jövő boltjának” is nevezett üzletben mesterséges intelligenciát is alkalmaznak, hogy különleges vásárlási élményt nyújtsanak a vevők számára.

Hirdetés

A bolt leglátványosabb újítása egy hologram a kirakatban, amely a termékek háromdimenziós képét jeleníti meg. Ennek segítségével a vásárlók még az üzletbe való belépés előtt részletesen megtekinthetik a termékeket. A virtuális próbafülke pedig lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy virtuálisan próbálják fel a ruhákat, anélkül, hogy fizikailag fel kellene venniük azokat. Emellett a bolton belüli intelligens kamerák elemzik a forgalmi adatokat, információkat szolgáltatva a vásárlók viselkedéséről.

Az előrejelzések szerint 2025-ben azért még mindig az offline kiskereskedelem termeli majd a luxuscégek bevételeinek több mint hetven százalékát. Az újítások ellenére a vásárlók mintegy hatvan százaléka ugyanis fizikai üzletekben szeret vásárolni, hetven százalékuk pedig a vásárlási élmény szempontjából kulcsfontosságúnak tartja a bolti eladókat is.

 

 

Hirdetés